3 Şubat 2011 Perşembe

Muhtarlık Zor Zanaat İştir ;)

Yahu, birincisi küçüklüğümden beri merak ederdim, bizim muhtar neden bu kadar hava üflenmiş gibi, bizzat gittim ve muhtarlıkta ikametgah belgesi adı altında zaman geçirdim..Oturduğum süre boyunca devamlı bilgisayardan kağıt basan ve 3 lira alan bir insan gördüm bu hayatta harcadığı iki enerji var bir bilgisayara tıklayıp kağıdı almak iki parayı alıp tekrar tekrar saymak..Sonra küçükken muhtarların günahını çok aldığım için üzüldüm =)



Bi de Klasik bir hesap yaparsak..Kağıt basmanın maliyetini çok düşük olduğunu düşünürsek, Ayda 250-300 arası insan gelse, ayda 1000 lira otururken,ohh ii para..Haa bu arada bi de devlet sigortan var cabası..Bi de bi de seni halk seçiyo, Forsuna bak halk adamısın, uff uff neyse saymakla bitmez Muhtarlık Müessesi..



Hani, büyüyünce ne olacaksın sorusu vardır, yaa ..Bu sorunun cevabını saygılı büyüklerime Muhtar olucam dememek için beni yıllarca muhtara götürmemişler bunu da sonradan öğrendim..Gerçi biz makina mühendislerinin çalıştığı yerlere de gitmezdik ama neyse..İyice boka sardı ;)



Sende bu yazıyı okudun hayatından 2 dakkayı boşa harcadın, haa ..Bi de beni düşün, dakikalarca Muhtarlığı kafaya taktım, bi de bunu yazdım =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder