25 Ekim 2011 Salı

Kumral Çocuk:Oturda bi konuşalım, Gençlik..

İçimden geldi, dur dedim biraz birşeyler karalayım. Hatta, direk başımdan geçen olayı anlatayım istiyorum ama içimdende gelmiyor artık boşa kürek çekmek, denizler okyanuslar bitti sandık meğersem gölün etrafında dolanıyomuşuz haberimiz yok.. Bugün gencin biri otobüs şöforüyle tartıştı ki şöförün yerinde olsam çocuğa cevap bile vermezdim. Hiç beklenmedik şekilde otobüsçü amca 'Sen dünyanın en pahalı petrolüyle ulaşımını sağlıyosun, buna sesini çıkarmıyosun, gelmiş burda benimle salak salak tartışıyosun' gibilerinden bir laf etti. Yahu dedim cidden neler oluyo acaba diye düşüneyim dedim..Aslında havada güzel canımı da sıkmak istemiyorum, keyfimde yerinde düşünüp düşünüp saçma sapan şekilde insanların yüzüne güler bi haldeyim ama işte ama dedim .. İnerken, 'sıkma canını Bey Amca' dedim, severim böyle insanın içini ısıtacak  naif kelimeleri. Adam sakin bir dille patladı, verdi veriştirdi gençliğe yani aslında karşısında duran kumral çocuğa. İçimden o kadar haklısın ki gel beraber şu meydanda bağıralım şu doğruları bütün dünyaya diyesim geldi. ( Tabi bunun çözüm olmadığını bile bile, sadece kendimi tatmin etmek için..) En son bi laf etti; bunlar üniversiteye kuzu giriyo koyun gibi çıkıyo.. Yahu dedim yine yeniden, o an fark ettim, ne kadar çok yahu dediğimi. Devamını getirmedim kafamda canını sıkma dedim kumral çocuğa , koyverdim gitti (Sonucu belli analizlerin açıklamalarını anlatmayı çok önce bıraktığımı ve ne kadar rahatladığımı fark ettim )


Yine sırıtık, insanlarla alay eder gibi munzur gülüşümle eve doğru yürüdüm. İçimdeki ve yüzümdeki keyifli halimle açtım kapıyı, daldım eve.. Açtım benim lanetli  27'liklerden bir albüm, yaktım keyif sigaramı, küller John Lennon'ın ağzına doğru dökülüyor. Kedicikler balkonun ağzına sıçmış bi sevindim dur dedim keyifimi bozayım hani biz çok uzun mutlu olmayı sevmeyiz ya, ordan bi Mik, Miyav karışımı bi ses, olacak iş değil yine keyfim yerine geldi.  Bi bakalım bakalım Sosyal Paylaşım sitesinde neler oluyo ? Klasiktir, bakılır şimdi hemen gelme üstüme, zaten yazıyı da o sitede paylaştığım için çok bindirmezsin çünkü Sende Aynı Bokun Lacivertisin.  Profile baktım, Benim aşk meşk güzeli yerinde duruyo, içim yine bi kıpırdadı.. Sonra Home'a girdim, İnsanlar gerçektende o kadar Sosyalleşmiş ki dört dörtlük muhteşem yaşamlarıyla Memleketi Kurtarma operasyonuna girişmiş. Neyse, dedim memleketi kurtarmanın kolay yolları varmış, asıp, kesip, cezayı ya kendileri vererek ya da kendilerince ilahi güçlerin cezayı kestiğini falan filan..Neyse, Sosyal paylaşım sitelerinde sosyal mesaj verecek bilgeliğe sahip olmadığımı düşünerek ve anlayarak yine keyfimi yerine getirmesini bildim..

Kumral çocuğun canı sıkıldı, altında bi bit yeniği arama, kuzu kuzu otur..

Hadi Eyvallah Genç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder