21 Kasım 2011 Pazartesi

Unutulanlara Vefa borcum..

Unuttuğum herşey aslında sizi çok seviyorum, değerde veriyorum ama işte yapacak bir şey yok, unutuyorum. Unutulanlar sakın beni yanlış anlamayın aslında unutkan değilim, aslında sizi kafama da takmıyo değilim. Yıllarca soğuk havada eldivenlerimi unutupta, soğuk havayı yedikten sonra nasıl kafama takmam sizi. Sevgili çakmaklarım ne zaman yolda sigara içmeye kalksam hiçbir zaman cebimde olmadınız mesela , ben şimdi size iyi veya kötü iki çift laf etmez miyim hiç. Ha bir de can alıcılar vardır, misal anahtarlar, sizi unutmayı ayrı bir seviyorum, aklıma geldiğinizde ve yanımda olmadığınızda, size öyle bir sayıp sövüyorum ki onun verdiği rahatlık bana yeter..Kız olsam kesin pedimi de unuturdum paçadan akardı neyse çirkinleştim hemen hehe..

Paçadan kaçırmak dedimde, bi de tuvaleti olduğunu unutanlar var, bak onlar çok efsanedir, aslında bacağı hafif titrer, ortamda müzik varsa kendini müziğin ritmine kaptırdığını falan sanar. Sonra bir kaçar, iki kaçar, sonra der ki yarısına kadar bırakayım paçadan sızmadan tutarım, heyhat, bir koyverdi mi sonu buçağı gelmez, tabi bacak titremeye devam ettiği için alttan şap şap ses gelir, hafif sıcaklık falan filan işte, neyse ki böyle unutkanlıklarım yok.

Sizi seviyorum unuttuklarım..

2 yorum:

  1. İnsanlar dicekki levent bunu bana yazdı sanırım sonunda beni hatırladı çok sevdiği bloguna bile taşıdı.Vay be diyerek. Acaba sadece ben miyim unutulanlar diye de düşünenler olmuştur hatta liste bile yapmıştır bu adam diyenler olmuştur.Ama sen herkesi yanıltmış sın ki bunlardan biride ben oluyorum. Ancak unutulanlardan değilim unutanlardanım :) betimlemelerden yola çıkarak çişi donumuza kaçırmanın ne kadar haz verici bir şey olduğunu herkese tavsiye etmişsiniz.Sanki yaşamış gibi siniz ahh geride kaldı çocukluk yılları taksimin göbeende işemek ister şimdi canımız.

    YanıtlaSil
  2. Unutulan değil, unutan olmana o kadar çok sevindim ki =)))

    Aslında ilk paragrafta, unutulan nesnelerin her birinin bir anlam taşıdığı ve ne zamanlar yanımda olması gerektiği biraz ince olmuş..

    YanıtlaSil